vrijdag 12 mei 2017

Lighthouse


Dit keer laat ik jullie een creatie zien gemaakt met het stencil Lighthouse van Dutch Doobadoo als basis.
Ik knipte de toren eerst uit linnenkarton, de randen zette ik licht aan met Summer Sky, en koos er daarna voor om 2 vellen DP uit het blok Home & Happiness te gebruiken voor het verdere uiterlijk van de toren. Vervolgens de ramen en deuren opgeplakt met langs de randen Rich Cocoa.
Onderaan heb ik rechts naast de deur een paar potten met bloemen gezet, beide uit de tuinset van Joy! Blijft een erg leuke set om te gebruiken. De geëmboste delen en de randen van de potten bewerkt met Sweet Plum. Het grasrandje is uit de creatableset Grass van MD. En ook hier op de geëmboste delen inkt aangebracht, Bamboo Leaves dit keer. En voor het zomerse gevoel een heerlijke strandstoel, de Deck Chair van MD met wederom wat inkt, Sweet Plum.
Langs de 'verdiepingen' zie je, wederom uit de tuinset, een tak lopen met diverse bloemetjes uit verschillende sets Sweetheart Blossom.
Als laatste mag een tekst niet ontbreken. Deze maakte ik met een tag van Crealies, gecombineerd met de stans Versiering Label & Tags. De tekst, gestempeld met  de Alphabetset van Joy! en Sweet Plum, kreeg ik keurig en duidelijk op de goede plek met de stempelhulp van MD, wat een handig ding! Ook zie je nog een paar zelfgemaaktee parels van Nuvo in de kleur Bubblegum BlushDe label om de toren gehangen met een stukje paars koord.

Ik hoop jullie weer een ietsiepietsie te hebben geïnspireerd. Geniet van je - hopelijk zonnig - weekeinde!

groetjes, Ellen

2 opmerkingen: