zondag 28 mei 2017

La vie est belle!


Hoe toevallig toepasselijk kan een titel zijn! Heerlijk genieten deze dagen van het zonnige weer.
In de vroege uurtjes lukt het nog wel om wat te freubelen, daarna wordt het met het zonnetje op de ramen te warm en duik ik de tuin in.
Voor deze kaart gebruikte ik als basis het stencil Card Window van DDBD. De eerste laag knipte ik uit linnenkarton en voor de volgende laag koos ik het mooie DP Paradise Crush van First Edition.
Aan de buitenzijde heb ik de randen van het DP her en der bewerkt met Vintage Photo.
Verder zie je linksboven een paar blaadjes uit de stansset English Rose van Marianne Design. De nerven hebben een kleurtje gekregen met Teal Zeal.  De kwastjes zijn gemaakt met de creatable Tassel Deco. Met een stukje koord en een splitpen bevestigde ik de kwastjes aan de blaadjes.
Linksonder en rechtsboven een paar parels, gemaakt met de Chrystal Drops van Nuvo in de kleur Gloss/Buttermilk. Rechtsonder een paar Chrysanthemums.



Aan de binnenkant aan weerszijden bloemetjes uit de tuinset van Joy!. De nerven op kleur gebracht met Cantaloupe.


De afbeelding komt uit de mini scrapbook paperset Theater Posters van Decorer. Prachtige plaatjes die ook nog eens mooi passen bij het DP. Onder het plaatje zie je een randstanje van Joy! De geĆ«mboste deeltjes met Rose Bud aangezet.
In de bovenhoek een hoekstans uit de set Corners Ornament van CraftEmotions. Ook hier de geĆ«mboste delen extra op kleur gebracht, dit keer met Dandelion.
Tenslotte mag een tekst niet ontbreken. Ik koos voor een Franse tekst, vanwege het plaatje en gebruikte hiervoor de stans Uppercase Alphabet van CraftEmotions.

Maak er een mooie dag van!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten