donderdag 9 maart 2017

Kerst...all year long


Ja hoor, ik ben gewoon nog lekker bezig met kerstkaarten maken. Moet kunnen toch?
Het idee had ik al tijden in mijn hoofd, maar de uitvoering was nog wel ff wat. Want wat kun je tutten over de kleurkeuze van in dit geval de achtergrond en de poinsetta, maar het kaartje is af!

De basis is linnenkarton Brocante Christmas van Amy Design.
De sterretjesachtergrond is de embossingfolder en stans Kleine Sterren van MD. Ik heb de folder beïnkt met Desert Sand en daarna door de stansmachine gehaald. De poinsetta is een creatable van MD en heb ik verschillende keren gestanst. Deze versie is niet meer verkrijgbaar, maar de mini-variant of de poinsetta met met kartelrandje is ook super om te gebruiken. De nerven heb ik kleur gegeven met Worn Lipstick. Onder de poinsetta een stukje crispy lint in de kleur beige.
De tekst is uit de set Christmas Sentiments van MD en stempelde ik met Pearlescent Beige wat een mooi glimmertje geeft.


Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven, is het niet voor nu dan voor later dit jaar als je weer zin hebt in kerstkaarten...

groetjes, Ellen

1 opmerking: