dinsdag 25 oktober 2016

Lief meisje

Heerlijk weer eens een babykaartje en deze heb ik gemaakt voor AnMa Creatief, van lavendel kleurig cardstock en wit.
Het leuke dessinpapier is van MD Elines Babies pink en Studio Light.
De bovenste rand is van MD de LR0407 en het vierkant is de 6002/535 van Joy Crafts waarvan ik het middelste deel heb geembossed
Daar op heb ik een plaatje geplakt wat ik zo schattig vond met die kleine babyvoetjes en er een klein  kinderwagentje bijgeplakt wat van Amy Design is.
Aan de rechterkant heb ik nog een stukje van de vintage randmal 6002/0366 (Joy Crafts ) geplakt.
Van Dove Craft is de leuke driehoek en zulke stansjes zijn veelzijdig te gebruiken en leuk als afwerking op een kaart.
Als laatste heb ik een strik van organza lint gemaakt en er een leuke bedel aangehangen.
Een klein roosje en wat pareltjes om de kaart af te maken


groetjes van Anneke

2 opmerkingen: