woensdag 16 maart 2016

Sweet!


Tussen alle werkdrukte door heb ik gelukkig ook nog tijd gevonden om even te relaxen en wat doe je dan....heerlijk aan de freubel!

De basis van de kaart is het stencil Flower 4 Petals van Dutch Doobadoo. Het model heb ik uit cardstock en twee keer uit het DP Afternoon Tea van Joy! geknipt. Ook de afbeelding komt uit deze serie: het blokje Afternoon Tea Paper & Pictures. Het plaatje heb ik bewerkt met de distresser en inkt, Vintage Photo. In de linkerbovenhoek zie je een filigraan metalen ornament, geel koper en rechtsonder mijn nieuwe aanwinst de stans theelepel & vorkje van Joy! ook weer uit de serie Afternoon Tea. In de mal heb ik de geëmboste delen bewerkt met Memento Sweet Plum.

De overige materialen zet ik hier even op een rijtje:

Bruin Crispy Lint
Creatable Cup Cake van MD
Stans Leaves van MD
Distress Ink Crushed Olive
Roosje Burgundy
Roosje Pale Pink
Roosje Rose Pink
Tekst uit de stempelset Afternoon Tea van Scrapberry's

Ik hoop jullie met deze kaart een beetje inspiratie te hebben gegeven of in ieder geval zin in een kop thee met lekkers!


groetjes, Ellen

1 opmerking: