donderdag 10 maart 2016

Romantic Pictures

Vandaag is het de 10e van de maand en dus tijd voor een creatie van mij voor AnMa Creatief.
Dit keer laat ik jullie een kaart zien die gemaakt is met het prachtige plaatje, dessinpapier etc...
uit het Studio light stansbloc.
Ik vind deze stansblokken geweldig mooi en makkelijk voor als je eens geen tijd hebt om lang aan een kaart te zitten.
De basis van de kaart is gemaakt van CraftEmotions linnen cardstock terra bruin en honing kraft.
Het plaatje, vlindertje dessinpapier , het kleine kaartje en bloemetje is afkomstig dus uit het stansbloc.
Verder heb ik nog het mooie dessinpapier gebruikt van ScrapBerry,s Butterflies.
Langs het plaatje heb ik de rand van JoyCrafts gebruikt, de varentakjes zijn van MD design en de tekst is er een van Crea Lies.
Alle randjes zijn beinkt met distress inkt Frayed Burlap en als laatste heb ik de roosjes van Joy Crafts,  2 kleine roosjes van 1.5 cm, en wat sweetheart blossom flowers toegevoegd.
En natuurlijk ontbreekt een kantje niet op deze vintage kaart.

Tip: Anne Marije heeft veel roosjes te koop in de Webshop!



groetjes van Anneke

2 opmerkingen: