dinsdag 26 januari 2016

Idyllisch

Met de Crealies stans Create A Card no. 6 deze kaart gemaakt van kraftpapier van Joy! Ik vond het altijd al leuk om een sidestep kaart te maken, maar je moest altijd wel alles precies uittekenen en uitsnijden. Met deze stans is het een fluitje van een cent!
Daarna het Dutch Doobadoo Mask Art stencil Bricks op de kaart gelegd en ingesmeerd met structuurpasta van Dutch Doobadoo en daarna gedroogd met de heattool. Je kunt het ook aan de lucht laten drogen, maar dat duurt veel langer en met de heattool gaan de stenen iets meer leven, vind ik.
Bovenaan de vogeltjes van Marianne Design geplakt.
Twee keer uitgestanst van verschillend DP van ScrapBerry's paperpack I Love Cooking. Van het lichtere papier de vogeltjes losgeknipt en 2 op de gestanste vogeltjes geplakt en 2 op de hekjes geplaatst van Dutch Doobadoo Kraftpaper Art Fences.
De klimop stans is van Joy! en het DP is ook van ScrapBerry's paperpack I Love Cooking.
De clear stamp Window is van de Idyllic Floral Scenes van Nellie's Choice. Ik heb met copics gekleurd. Over de stenen van zowel de stempel als van het stencil ben ik lichtjes met PanPastel gegaan om het echte wit er vanaf te krijgen. Het gras heb ik met een Martha Stewart iciclepons gemaakt uit hetzelfde papier als van de klimop.  Dit kan ook goed met een sneeuwrand stans van bv. Joy! of Marianne Design (maar die heb ik alletwee niet☺☺).
Hier kun je wat beter zien dat het een sidestep kaart is.
Ik hoop je wat inspiratie te hebben gegeven met mijn idyllische kaartje.
xxx Margreet


2 opmerkingen: