zondag 10 januari 2016

Baby Box

Vandaag is het weer mijn beurt om een creatie te laten zien voor AnMa Creatief en heb ik dit leuke baby doosje gemaakt met de Papermania large boxes.
Dit zijn kant en klaar doosjes waar verschillende van te koop zijn, dus als je weinig tijd hebt is dit ideaal om even zo tussendoor te maken.
Ik heb het doosje beplakt met het dessinpapier van First Edition New Bloom en het leuke frame is van CreaLies , die ik gemaakt heb van kraft en wit linnen cardstock.
De baby is een collectable van Marianne Design en de teksten vind ik echt gaaf zo met een stikrandje er omheen
Ze zijn van Joy Crafts, words 6002/0449 en deze zijn ook gewoon bij Anne Marije te bestellen.



Op het rompertje heb ik een schattig klein knoopje geplakt die ook in verschillende kleurtjes te bestellen zijn.
Ik heb de 3d Kit gebruikt van Dove Craft om het frame en de baby op te plakken.







groetjes van Anneke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten