donderdag 22 oktober 2015

Bomen en vogels

Ik vond dit velletje papier uit het paperblock Home for Christmas van Craft Emotions zó mooi, dat ik het zonde vond om het te versnijden en ben iets gaan verzinnen om het in zijn geheel te gebruiken.
Dus ben ik bomen toe gaan voegen van Craft Emotions. Deze heb ik met copics gekleurd en er daarna met gesso van Dutch Doobadoo sneeuw op gemaakt. Ik heb ze met Tacky Glue geplakt, zodat ze goed stevig vast zitten.
De kleine ornamenten van Craft Emotions zijn ook met copics gekleurd, evenals de grote ster, waar ik nog een strik in heb gemaakt van baker's twine. Ook dit alles met Tacky Glue vastgeplakt.
Het is deze keer een vrij simpele kaart geworden, maar nogmaals, dat komt door het prachtige papier!

Weer bedankt voor het langskomen en vergeet niet met de Herfst Challenge van AnMa Creatief mee te doen. Je kunt nog tot eind van deze maand meedoen!
xxx Margreet

.

1 opmerking: