zaterdag 7 maart 2015

Gisteren was ik op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. En natuurlijk moest ik in ieder geval naar de kraam van AnMa Creatief. Zó leuk om Anne-Marije (en haar moeder) in het echt te ontmoeten. En wat het allemaal nog leuker maakte, was dat Adriana en Helen er ook waren. Supergezellige meiden allemaal!


Nu even wat over mijn kaartje.
Ik heb als stans de Sizzix Framelits Die Set Hexagon gebruikt. De basiskaart is ivoor cardstock van CraftEmotions. De 2 designpapiertjes zijn van het paperpack Happiness, ook van CraftEmotions.
Alle randjes zijn beïnkt met zo'n lief Dew Dropje van Memento (Sweet Plum). En om het CraftEmotions gehalte hoog te houden heb ik een vlinder gebruikt van de clear stempelset Botanical (4 vlinders). Deze heb ik gekleurd met copics.
Om het geheel een beetje te breken, heb ik facet gems van ScrapBerry's op 4 hoeken geplakt (uit de serie Colorful Dreams).
Voor morgen wordt prachtig lenteweer opgegeven, dus ik denk dat manlief en ik maar eens een strandwandeling gaan maken (waarschijnlijk velen met ons). Geniet allemaal van het mooie weer, wat je ook gaat doen.

Bedankt voor je bezoekje!
♥♥♥ Margreet


3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!!!
    En geniet van het weer morgen!!!

    GRoetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margreet,
    wat heb je een ontzettend leuk kaart gemaakt! Die ga ik onthouden. Heeft een mooi effect dat je de hexagons zo hebt geplaatst!
    En lekker genieten van het mooie weer!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen