vrijdag 27 maart 2015

Classic


Een tijdje terug kocht ik in de webshop van AnMacreatief het DP Vintage Textures van Joy!. Met mij nog velen, want ik zie dat het niet meer verkrijgbaar is, helaas.
In combinatie met de set Auto Vintage uit de serie met dezelfde naam van ScrapBerry's heb ik er een mannenkaart mee gemaakt.

Voor de kaart heb ik eerst uit verschillende kleuren papier de mal gesneden met frames van Sizzix. De bovenste mal is uit het DP gesneden. Het DP heb ik ook als achtergrond voor de klok en het getal 49 gebruikt.
Rondom het groene frame heb ik twine geplakt wat het kaartje net wat meer uitstraling geeft.
De auto en de randen van de klok heb ik bewerkt met zwarte embossingpoeder van Papermania.


Ook de cijfers hebben deze behandeling gehad, maar dan met Black Sparkle.
De klok, gestempeld met Distress inkt - Crushed Olive - en de tekst Classic, gestempeld met Memento - Tuxedo Black - komen ook uit de set Auto Vintage. De cijfers uit de set Every Day uit de serie met dezelfde naam van ScrapBerry's.

Al met al wel een geslaagde mannenkaart!

groetjes, Ellen

1 opmerking:

  1. Je hebt alles leuk gecombineerd tot een toffe mannenkaart!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen