woensdag 25 februari 2015

deze pocket labelkaart heb ik gemaakt voor AnMa Creatief met de Dutchdoobadoo  label mallen.
ik ben echt een fan van Dutchdoobadoo want ze zijn goedkoop en je kan er zoveel mee doen.
je moet wel het knipwerk doen ,maar daar is de prijs dan ook na en het voordeel is dat ze groter zijn dan de normale mallen.
de labels zijn gemaakt van CraftEmotions linnen karton ecru en het mooie dessin papier is van First Edition: botanical notes en ScrapBerry,s Elegy.
op het grote labeltje heb ik de nieuwe rand van joycrafts de 6002/0380 gebruikt en het kleine labeltje is er een van Marianne Design de LR0154
de strik  LR0325 is ook van Marianne Design.
de tekst is een stempeltje van ScrapBerry,s French journey en de bloemetjes zijn de sweetheart blossom flowers: pale pink/baby pink en white baby pink.
ik heb alle randjes beinkt met distress inkt gathered twigs en verder heb ik van de ScrapBerry,s een resin roses for wedding toegevoegd en een adhesive gem for wedding.












groetjes van Anneke


2 opmerkingen: