vrijdag 16 januari 2015

HAPPY BIRTHDAY

Hoi, voor mijn jarige dochter heb ik onderstaand kaartje gemaakt met een van die leuke scrapberry stempelsMijn keuze was snel gemaakt voor summer joy/Paris bunny, omdat de jongedame van shoppen en logeren bij haar vriendinnen houdt.


Als basis heb ik kraft gebruikt. Daarop weer het DP van Eline's Buitenhuis waarvan ik de randjes heb aangezet met memento rich cocoa met behulp van de daubers.

Het afdrukje is ook gestempeld met memento rich cocoa en ingekleurd met derwents. Nog wat glitterlijm op de roos.


Het sentimentje komt uit de scrapberry set my little bear/balloons en ook hier weer rich cocoa gebruikt.


In de rechterbovenhoek een blauwe paper blossom (back to basic IV), daarop een bruine paper blossom (krafty christmas) en tot slot een sweetheart blossom. Vastgelijmd met dovecraft 3d-kit.


Als afsluiting nog wat parels uit de scrapberry seaside serie.


Nu op naar de taart, bedankt voor het langskomen.

Groetjes
Helen

7 opmerkingen:

  1. Proficiat met je dochter en een gezellige dag gewenst. ..je hebt een superleuke kaart voor haar gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als eerste van harte gefeliciteerd met je dochter!!!
    Wat een super leuke kaart heb je voor haar gemaakt, daar zal ze vast blij mee zijn!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je dochter ! Wat een lief kaartje heb je gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je dochter en wat een mooi kaartje heb je voor haar gemaakt, Helen.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele leuke kaart en gefeliciteerd met je dochter Helen
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd! een hele leuke kaart is dit, ze was er vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Helen,

    Ik had het in de mail al tegen je gezegd, maar nu ook nog even hier.. Ik vind je kaartje echt top! Ik ben dol op die lieve ScrapBerry's konijnen. Je hebt deze Paris Bunny echt supermooi gekleurd!

    Bedankt voor je mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen