vrijdag 6 juni 2014

Kadootje

Vandaag twee dezelfde soort kaarten met papier uit hetzelfde First Edition paperpad. Dus laat ik ze maar in 1 bericht zien.



Beide kaarten hebben een gestanste strik gekregen met daarop een theebloem en een label eraan. Net een kadootje.





Deze theebloem heb ik gevouwen van Pickwick meloen. Daarop een filigraan bloemetje en vastgezet met een brad in dezelfde koperen kleur.



Op de tag heb ik gefeliciteerd gestempeld met Memento Stempelinkt-Rich Cocoa en een flesopener eraan gehangen. Helemaal goed voor meneer.





Voor deze kaart heb ik de theebloem gevouwen van Pickwick fruit Twister delightful mango & pear. Eronder een papieren Dovecraft bloem en vastgezet met een witte brad.  De tag aan deze kaart heb ik bestempeld met Tim Holtz Distress Ink-Pine Needles. Niet zo'n strak effect als de andere label, maar toch wel een leuk effect. Nog een leuke theepot eraan gehangen die helemaal bij dit papiertje past en het resultaat is een dameskaart van Man Made papier! Dat kan dus ook met dit mooie First Edition paperpad.

Wat heb ik gebruikt:
Dovecraft cards & envelopes-Kraft 6x6
Wit cardstock
Color Core cardstock
First Edition paperpad-Man Made 6x6
Joy! cutting & embossing stencil-Strik
filigraan bloem 10-geel koper
brads 4,5 mm geel koper
brads 4,5 mm wit
Papermania Kraft gift tags
Papermania White gift tags
charm 172 theepot-zilver
charm 174 flesopener-zilver
Marianne Design clearstempelset Eline`s-Words
Memento Stempelinkt-Rich Cocoa
Tim Holtz Distress Ink-Pine Needles
Dovecraft blossoms
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Het is weer een hele lijst, maar dan is het makkelijk doorklikken naar de winkel als je dat zou willen.

Groetjes Adriana

2 opmerkingen: