vrijdag 26 juli 2013

A little birdie told me ......


Hoi allemaal, een tijdje terug heb ik dit kaartje gemaakt voor de peetoom van mijn dochter. Hij is gek op vogeltjes, dus ik hoefde niet al te lang na te denken wat er op de kaart moest komen. De basis van mijn kaart is ecru linnen karton. Daarop het mooie DP van First Edition Floral Pavilion, wat ik aan de randjes bewerkt heb met Walnut Stain. De grote tak komt uit de Owl 2 stempelset van MD/Eline en is gestempeld met memento rich cocoa en daarna bewerkt met distress inkt walnut stain. De vogelhuisjes zijn opgehangen met twine van Helz Cuppleditch.


De vogelhuisjes zijn een stans/stempel collectable van Marianne Design. Ik heb de huisjes gestempeld met Memento Rich Cocoa en daarna bewerkt met walnut stain. De lieve vogeltjes komen uit de Papermania Home to Nest set en heb ik gezien de ontvanger natuurgetrouw gekleurd met mijn SU-markers. 


De tekst komt uit de Joy set - teksten recht en heb ik ook gestempeld met Memento Rich Cocoa

Tot slot 2 bruine hydrangea's, een theebloem van meloenthee (naar het patroon van mijn lieve maatje Adriana), een antieke bloemspacer en vastgezet met een metallic groene brad.


De kaart is in zeer goede aarde gevallen en heeft voorlopig een ereplaatsje gekregen op de kamerkast. Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes
Helen

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij ontstaat er bij anmacreatief een nieuwe trend met theezakjes :-) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, wat ziet er dit ontzettend leuk uit.

    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart met die vogelhuisjes! erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen